Sori, kun tää luku on vähän myös sitä toistakin lukua, joten voittekos olla sitten valittamasta siitä? :D

Etsin sopivan koon ja asetan ne hitaasti käsivarrelleni. Tunnen olallani koputuksen. Käännyn ja luulen katsovani Marian innokkaita kasvoja , mutta edessäni seisoo Jessika. -Ai moi! , Huudahdan ja hymyilen. -Aattelin tulla kysyyn et tuutko sinne Katan bileisiin mun kaa? , Jessika hymyilee takaisin. -Joo, oon mä tulossa , vastaan. Jessikan kasvot alkaa loistaa , ja hän hymyilee entistä leveämmin. -Tosikiva. Ihanaa , mä tuun pyytää sua nii lähetää sit yhtä matkaa. Nähään sitte! , Jessika hymyilee ja hymyilen takaisin. -Joo , moikka, Jessika sanoo ja lähtee pois. Käännyn sitten takaisin hyllyyn.
-Ja se olisi 46.85 , kiitos. , Myyjä sanoo väsyneesti ja kaivan pankkikortin lompakostani. Myyjä vetää kortin lukijasta. -Pnkki vai luotto? Hän kysyy sitten ja katsoo minua tylsistyneenä . -Pankki , vastaan ja tuijotan takaisin. -Tässä olkaahyvä , myyjä ojentaa minulle H&M:än kassin ja kiitän. -Nonii , eiköhän lähetä sit kotiin? , Ehdotan toiveikkaana Marialle. -Jo nyt? Eihän me olla ees kauaa tääl oltu , Maria ihmettelee ja tapittaa minua ruskeilla silmillään. -Öö , ei nii , mut haluisin jo kotiin , sanon ja MAria nyökkää. -Okei , mennään vaa.

-Moikka , nähääks viel tänään illemmal ? , Maria kysyy ja kaivaa avaimet taskustaan. -Öö , no mä meen sinne Katan bileisiin et jos tuut sinne... , mutisen. -Ääh , emmä sinne , Maria nyrpistää nenäänsä. -Okei , no nähää sit huomenna , sanon ja halaan Mariaa. Maria halaa takaisin ja hymyilee. -Moikka , pidähän sit hauskaa. -Joo , pidänpidän. Nähää , sanon ja lähden kävelemään kotiin. "Mitäköhän niist bileistki tulee.." Ajattelen. Kännykkä tärisee taskussa ja avaan läpän. Jessikan numero välkkyy näytössä , ja painan vastaa. -Mooi. -No moi Noora , ootko jo kotona? , Jessikan ääni puhkuu intoa. -Ihan just , vastaan. -Okei , no soita mulle ku oota valmis nii nähään ulkona , Jessika intoilee. -Joo, moi. Lopetan puhelun ja huokaisen. Työnnän puhelimen taskuun ja vedän kerrostalomme oven auki. Kiipeän portaat 4:teen kerrokseen ja avaan oven missä lukee '' Huotari ''. Työnnän oven perässäni kiinni. Huokaisen ja kännykkä piippaa. 1 uusi viesti. Avaan läpän ja painan avaa. " Moi , mitäs teeet tänää? " Nico ja blondi välkähtävät päässäni ja suljen läpän. Päätän olla vastaamatta. Kipitän yläkertaan ja avaan vaatekaapin. Kaivan sieltä valkoiset pillit ja mustan topin jossa lukee valkoisella : Different. Päätän käyttää samaa valkoista hupparia kuin tänäänkin. Vaihdan vaatteet ja menen vessaan. Otan mustavalkopunaisen meikkipussini ja kaivan sieltä valkoisen kajalin. Levitän sitä silmiini. Musta ripsiväri harjaantuu tasaisesti ripsiini. Musta luomiväri kruunaa vielä kaiken. Sieppaan sitten harjan ja tupeeraan hiukseni isoksi pehkoksi. Otsatukan kampaan eteen. Lakkapullon korkki sanoo poks , ja suihkutan paljon lakkaa hiuksiini. Katson peiliin ja olen ihan tyytyväinen.
Hymyilen hieman ja soitan sitten Jessikalle: -Hei mä oon nyt valmis , nähään ulkona , sanon. -Okei , moi , Jessika sulkee puhelun. Laitan puhelimen äänettömälle ja työnnän sen takaisin taskuun. Kipitän alakertaan ja menen eteiseen. Työnnän mustat Converseni jalkaan ja otan hyllyltä avaimet. Työnnän ne toiseen taskuun ja avaan oven. Painan hissin nappia ja hissi kilahtaa. Painan 1 ja hissi nytkähtää liikkeelle. Pöyhistän hiuksiani jotka tuoksuvat vahvasti hiuslakalle. Hissin ovet aukeaa ja astun ulos. Työnnän painavan ulko-oven auki ja astun elokuiseen iltaan. Istahdan pihakeinuun , ja samassa ulko-ovi aukeaa uudestaan , ja Jessikan ääni kantautuu korviini: -Lähetään! , hän huutaa ja nousen. Jessikalla on myös valkoiset pillit , mutta pinkki napapaita , ja pinkki huppari. Hänellä on aika paljon meikkiä , ja platinanvaaleat hiuksensa hän on laittanut ponnarille.
Lähdemme kävelemään Katalle. -Mua jännittää , Jessika sanoo ja hymyilee minulle. -Joo , mutisen.
Katan talosta kuuluu jo kauas musiikin pauke. Nielaisen. Vedän hihojani alaspäin ja puristan ne käteeni nyrkkiin.
Olemme jo ovella , ja ulos kuuluu selvästi Rihannan - S.O.S , kappale. Avaamme oven ja Kata tulee meitä vastaan. Hän halaa Jessikaa ja katsoo sitten arvioivasti minua. -Moi , hän sanoo sitten ja hymyilee. -Moi, vastaan ja väläytän tekohymyn takaisin.
Astumme peremmälle ja tartun Jessikaa kädestä. -Lupaa ettet juo ittees ihan känniin , kuiskaan Jessikalle kun vastaamme hoipertelee joku 17 vuotias poika. -Joo , mä lupaan , Jessika kuiskaa takaisin ja pitää kädestäni lujasti. -Mennään tanssimaan , Jessika keksii ja vetää minut tanssilattialle. Kerään uteliaita katseita , mutten välitä. Tanssin ja musiikki tunkeutuu korviini. Jessika hymyilee : -Sä tanssit tosi hyvin vaikket kuuntele tälläst musaa , hän kommentoi. -No kiitos. Mä harrastan tanssii.. , kerron ja Jessika nyökkää. -Okei , Jessika huutaa musiikin yli.
Biisi loppuu, ja tulee hidas. Joku poika tulee pyytämään minua tanssiin. -Mee vaan , Jessika tönii minua selkään ja nyökkään viimein pojalle. Kävelen poika vieressäni tanssilattialle.